وکیل آنلاین و مشاوره آنلاین با وکیل

وکیل آنلاین تلگرام، وکیل آنلاین چت رایگان, وکیل فوری

وکیل آنلاین و مشاوره آنلاین با وکیل

وکیل آنلاین تلگرام، وکیل آنلاین چت رایگان, وکیل فوری

  • ۰
  • ۰

وکیل تلفنی به وکیلی گفته می شود که در آن شما می توانید براحتی سوالات خود را از وکیل تلفنی بپرسید و در همه زمینه سوالات تخصصی خود را بپرسید.

در وکیل تلفنی این امکان فراهم شده است که با هر وکیل متخصصی که خواستید براحتی صحبت کنید و در کمتر از یک ثانیه با وکیل متخصص خود صحبت کنید. وکیل تلفنی درمعنی کلمه به مفهوم واگذار نمودن هست و در اصطلاحات حقوقی؛ وکالت عقدی هست که به باعث آن یکـی از دوطرف ؛ طرف بـقیـه را برای انجام کاری وکیل یا وکیل خود گزینش می نماید.

ضمناً وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک نماید. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کـرده است: وکالت عقدی است که به باعث آن یکـی از طرفین طرف بـقیـه را بر انجام امری وکیل خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت؛ وکیل و موکل در مقابل یکدیـگر حق و تکلیف یافته؛ حاوی روابط حقوقی؛ وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند. اکثر اشخاص نیز طرفدار این هستنـد که پرونده های خود را به برترین وکیل محول کنند. در حوزه لزوم بهره گیری از وکیل متبحر بسیار سخن گفته شده هست و علـی رغم ایـن که هنوز در کشور ما مثل کشورهای گسترش یافته؛ بهره گیری از امکانات وکیل تلفنی پایه یک دادگستری رونق گرفته هست اما آن چنان ویژگی های بهره گیری از وکیل معیـن هست که بیشترکردن کلام؛ توضیحات واضحات خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. ایـن امر مستلزم وجود صداقت؛ امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد. وکیلی که از نظـر اخلاقی همـه موارد را دارا باشد ولی فاقد تخصص و علم ضـروری باشد؛ نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع نماید. بـعد وکیلی را می توان مورد تاییـد قرارداد که نیز از نظـر تندرست اخلاقی مورد قبول باشد و نیز تخصص ضـروری در اموری که به وی سپرده می شـود را به دست آورده باشد.

اگر شما نیاز دارید تا با یک وکیل به صورت تلفنی صحبت کنید می توانید برای ورورد به سایت وکیل تلفنی اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی